یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

طی پیامی صورت گرفت؛

دعوت بخشدار رودبارقصران از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

بخشدار رودبار قصران

محمدعلی خشنودی، بخشدار رودبار قصران (شهرستان شمیرانات) در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، محمدعلی خشنودی، بخشدار رودبارقصران در پیامی از عموم مردم به ویژه اهالی بخش رودبارقصران برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

أَلسَّلامُ عَلَیکَ یا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضآ أَلمُرتَضی

آشنایی با زندگی و الگوی رفتاری ائمه اطهار(ع)، بهترین و مطمئن ترین راه رسیدن به سعادت است. به طور قطع هر اقدامی در این راه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان به ویژه برای کودکان و نوجوانان دارای ارزش و اهمیت ویژه ای است. لذا با توجه به اینکه تلاش در جهت معرفی و آشنایی با سیره اهل بیت (ع) وظیفه همگانی است از مردم شریف بخش رودبارقصران دعوت می نمایم در فرصت باقیمانده به همراه خانواده های محترم در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده و از خدمات کتابخانه های عمومی بهره مند شوید.

محمدعلی خشنودی

بخشدار رودبارقصران

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 3 =